So aktualisierst du deine Inseratsbeschreibungen, nachdem ein Gast gebucht hat
You can update your listing description or amenities after a guest books a reservation; however, guests with pending or confirmed reservations won’t see any updates or changes you’ve made to your listing.
Guests search for and book listings that meet their specific travel needs, and they may be disappointed if the place they booked isn’t exactly as described in the listing. If you’ve removed an amenity your upcoming guest was expecting, message your guest immediately. If they no longer wish to keep the reservation, you'll be responsible for cancelling it so your guest can re-book elsewhere.
It’s important that your listing is accurate and it’s a good idea to periodically review it to update your listing details so you can deliver a great stay and maintain good reviews.
Verwandte Themen
- Gast
So fügst du deiner Buchung Gäste hinzu oder entfernst sie
Du kannst deinem Reiseplan bis zum Beginn deines Aufenthalts Gäste hinzufügen oder sie entfernen. Rufe die Einzelheiten zu deiner Reise auf,… - Gast
Während deines Aufenthalts stornieren
Unsere Richtlinie für Umbuchungen und Rückerstattungen an Gäste kann in Situationen helfen, in denen die Unterkunft oder Ausstattung nicht d… - Gastgeber:in
Stornierungsbedingungen für dein Inserat
Die passenden Stornierungsbedingungen hängen von dir und deinem Inserat ab. Du kannst flexible, moderate, moderat-strenge oder strenge Storn…